utorok 23. augusta 2011

Zaujímavé fotografie VI.

Hoci sa nám už prázdniny krátia leto tu stále je a aj naši herci si užívajú teplo, Slnko a more... A práve preto som dnes do rubriky vybrala túto tému (a hlavne pretože po tieto dni zasiahla SR vlna horúčav :-) )

Naši herci v letnom ohoze (skôr pre chalanov, ale čo už:-) )

Mať takúto postavu:


















Candice a Nina ♥
 

No na moju nespokojnosť Iana som v plavkách
 nenašla, ale tak tu je zrejme na pláži a čo 
je hlavné aj tak vyzerá skvele:-):

Pardón, toto som si nemohla odpustiť :-) 

Zaujímavé plavky Kris :-)

No tohto tak stretnúť na pláži či kúpalisku...

Feši plavky :-)
loading

Chcela som urobiť radosť našej adminke Zuzik, ale vyzerá to tak, že ani 
Steven McQueen nechodí na pláž :-) Ach tí chalani :-)
P.S. Prajem vám pekný zvyšok leta!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára