sobota 30. apríla 2011

Nová adminka

Vampirizmus
Tak môžem tu privítať novú adminku Zuzik, ktorá sem bude snáď už čoskoro prispievať! Teším sa!

Edit: Hľadáme nových adminov...Nemám nejaké špeciálne podmienky iba: 
  • Nejaká tá znalosť Angličtiny a dosť by ma potešilo keby to bol niekto kto ten jazyk ovláda až natoľko aby mohol robiť preklad k videám.  
  • Požadujem schopnosť pracovať s blokom :-) A bolo by fajn keby to bol niekto kto to vie ešte lepšie ako ja nakoľko som v tomto nováčikom a všeličo sa ešte musím naučiť...
  • Bodla by nejaká tá samostatnosť vo vyhľadávaní...A dosť by mi aj pomohlo keby sa ozval niekto s tipmi na dobré stránky o TVD a TW (aj anglické).
  • A očakávam aj nejakú tú kreativitu :-) 
  • A napokon by sa mi hodil niekto kto by mi pomohol rozbehnúť sekciu s fanfiction 
Kontakt: dydimes@centrum.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára