sobota 30. apríla 2011

TVD VIII

Nedá mi aby som sem nenapísala svoje dojmi z najnovšej časti TVD...Začnem tým, že to bolo úplne bombastické! To ako sa Damon snažil Elenu zachráníť čím to len pokašľal bolo úžasné. A to ako Elena trávila svoj posledný ľudský deň so Stefanom bolo také smutné...A bolo aj zvláštne počuť ako sa o živote upíra bavia tak pokojne...Lenže najviac sa mi páčilo ako sa Damon snažil zachrániť celú situáciu, a teda hlavne to čo pokazil...Radšej by umrel ako by ho mala Elena nenávidieť... Bože dúfam, že nezomrie kvôli tomu, že neposlúchol Klausa a ani kvôli tomu, že ho pohrýzol Tyler...A už načisto ma dostalo, že Jenna bude upírom! Dúfam, že prežije!!!! Tak som sa ja tu nejak rozpísala :-) Stačilo:-) Ospravedlňujem sa za spoilery, ale snáď ste to už videli :-)       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára