štvrtok 28. apríla 2011

Oznamy

ÚVOD
Takže budem sa snažiť spojazdniť tento blog..Je to už môj niekoľký pokus a snáď vyjde :D Budem  sem pridávať nejaké tie novinky o TVD a Twilight ságe...Takže to je nateraz všetko...
Adminka1




Ahojte! Mne je jasné, že sem ešte veľa ľudí nechodí, ale o niečo by som vás chcela aj tak požiadať... Potrebujem človeka, ktorý sa dokáže pohrať s grafikou na takomto blogu, pretože to je pre mňa španielska dedina a mne sa tento blog zdá takto jednotvárny... A viac ľudí pritiahne niečo pekné ako napr. animácie ako toto...Vopred ďakujem!  
E-mail: dydimes@centrum.sk
Adminka1




Hľadáme nových adminov...Nemám nejaké špeciálne podmienky iba: 
  • Nejaká tá znalosť Angličtiny a dosť by ma potešilo keby to bol niekto kto ten jazyk ovláda až natoľko aby mohol robiť preklad k videám.  
  • Požadujem schopnosť pracovať s blokom :-) A bolo by fajn keby to bol niekto kto to vie ešte lepšie ako ja nakoľko som v tomto nováčikom a všeličo sa ešte musím naučiť...
  • Bodla by nejaká tá samostatnosť vo vyhľadávaní...A dosť by mi aj pomohlo keby sa ozval niekto s tipmi na dobré stránky o TVD a TW (aj anglické).
  • A očakávam aj nejakú tú kreativitu :-) 
A napokon by sa mi hodil niekto kto by mi pomohol rozbehnúť sekciu s fanfiction
Kontakt je uvedený vyššie. 
    Adminka1




    Ahoj! Chcem tu rozbehnúť niekoľko rubrík...Nápady píšte na môj email alebo do komentov k príspevkom...Viac v príspevku najkrajšia pieseň I


    Adminka1

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára