nedeľa 25. septembra 2011

TVD 85.

Druhú epizódu som videla už v piatok, ale celí víkend som mala hrozne nabitý a poriadne za PC som až teraz...Samozrejme nedá sa mi nevyjadriť k najnovším zvratom v TVD.


     Až teraz som pochopila v akom strašnom stave sa nachádza Alaric našťastie zrejme dospel k rozumu...Normálne ma namiesto Eleny zabolelo, keď Damon povedal niečo v tom zmysle, že Stefan je preč a nemyslí tým zemepisne. A čo sa týka Stefana, túto časť dokázal, že náš starý Stef sa celkom ešte nevytratil. Veď Elenu chráni aj teraz hoci je rozparovač...A muselo byť preňho sakramentsky ťažké nachádzať sa tak blízko Eleny a predsa tak ďaleko... Klaus ma totálne udivil, normálne ho môžem spokojne prirovnať k Hitlerovi či Stalinovi...Oni totiž tiež zabíjali ľudí hrozným spôsobom síce Klausovi ani tak veľmi nešlo o zabitie, ale vytvorenie nových Hybridov, no nezdalo sa mi, že by im nejak chcel pomôcť...Kks to bolo teda, keď sa zrazu tí vlkolaci začali triasť a z očí im začala tiecť krv! No fuj! Ako z hororu! 
    Damon sa mi však rátal...A to hlavne, keď zhodil Elenu do vody...To sa mi na tom páči, jednoducho s ňou nejedná v rukavičkách ako Stefan. Tu vidíme rozdiel vo vzťahu Elena a Stefan, ktorý je nádherný, plný citov a vo vzťahu Elena a Damon, v ktorom nejde len o veľkú romantiku, ale aj o zábavú, priateľstvo atď...Je zábavné pozorovať ich ako sa navzájom podpichujú...
     V tom lese mali namále a Stefan sa zachoval ako ozajstný Stefan...Zachránil svojho brata a teraz sa o to bude snažiť Damon hoci Elenu miluje a tým ukazuje aká je veľká jeho láska k nej...Tá scéna v Eleninej izbe bola taká krásna! A hlavne tie Damonové ksichty :-) 
    Plus šokujúce momenty boli s Tylerom a jeho mamou...Ako sa jej ukázal...A úplne posledná scéna bola asi najšokujúcejšia teda podľa mňa, keď Caroline povedala: "Oci?"
     A na záver spokojným svedomím dodávam, že táto časť sa im naozaj vydarila a mne sa oveľa viac páčila ako tá prvá...
       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára