streda 28. septembra 2011

TVD 86.

Máme tu ďalší webclip k tretej epizóde TVD The end of the affair: 


Preklad:

Elena: Stefan mohol žiť v Chicagu kdekoľvek, no rozhodol sa pre toto miesto?
Damon: Hneď za rohom je dievčenská stredná škola, no tá bola zatvorená pre problémy s dochádzkou. Divné.
Elena: Ak sa ma snažíš vydesiť, aby som to vzdala a vrátila sa, nebude to fungovať.
Damon: Ššš. Sme tu. Domov Stefanovej druhej osobnosti.
Elena: Očividne tu nebol.
Damon: Prehliadka sa ešte neskončila.
Elena: Stefan ukryl alkohol. Aké monštrum!
Damon: Pozri sa lepšie.
Elena: Je to zoznam mien. Všetko sú to jeho obete?
Damon: Ešte stále to zvládaš?
Elena: A čo si ty robil v 20. rokoch? Bojoval za slobodu žien?
Damon: Bol som niekde tam. Chicago je veľké mesto. Stefan bol “arogantný rozparovačský kretén”. Ja som sa mu vyhýbal a aj tak  som si pochutil na niekoľkých “Daisy Buchanach”.
Elena: Kam ideš?
Damon: Do jeho starej obľúbenej štvrte.
Elena: Idem s tebou!
Damon: Nie, ty ostaň tu a vymysli nejaký plán. Vrátim sa, keď ho nájdem.


Aj vy sa už tešíte ?? :* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára