nedeľa 18. septembra 2011

3x01 - The Birthday III.

     Videla som to už včera, dnes som si to kukla ešte raz...A nenachádzam slov...Opäť sme tu mali hlášky Damona, akciu, trocha romantiky a problémy...


Damon hoci vie, že mu to nevíde zrejme si nemôže pomôcť a Elenu podpichuje a zapája do toho hlavne svoje nahé, mokré telo :-) Ale, keď jej daroval ten náhrdelník od Stefana to bolo také úžasné gesto! Miluje ju aj napriek tomu, že ona stále túži po Stefanovi...Plus podľa mňa, čo sa jeho týka je to trochu prehnané nie? Ten dom a tie telá...ako z hororu...(mne osobne to pripomenulo horor Masaker motorovou pílou) Roli si dvaja bratia vymenili až príliš okato...Aspoň podľa mňa - Stef je teraz ten, ktorý robí problémy a Damon ten, ktorý sa ich snaží vyriešiť či skôr zahladiť stopy po svojom bratovi rozparovačovi. Ale páči sa mi to ako je zároveň taký nebezpečný a citlivý ... Andy mu podľa mňa prirástla k srdcu, a keď ju Stef surovo nechal padnúť z tej výšky jeho tvár jasne naznačovala, že mu to nie je jedno...A bolí ma vidieť ako Stefan bez mihnutia oka mučí, zabíja a plní každý rozkaz od Klausa hoci priznávam nemá na výber...On by mal byť ten, ktorý bojuje proti čomusi takémuto nie? 
A pokiaľ ide o Tylera a Caroline...Neviem si predstaviť dvoch ľudí alebo možno skôr upíra a vlkolaka, ktorý by sa k sebe viac hodili...Jednoducho sa z toho strašne teším...A nemáte aj vy pocit, že náš Tyler nám dospel a zmužnel?
A na záver (dosť som sa asi rozpísala) dúfam, že sa Jeremy nevracia k tomu "emáckemu" výrazu zo začiatku TVD...A chudák Alaric...Snáď sa dá do kopy...No a ešte ma napadlo: Kde je Bonnie? A prečo chýbala na Eleninej oslave?


P.S. Asi to vyzerá, že táto epizóda sa mi nepáčila, ale nie je to tak...Síce dej sa mi nezdal taký dynamický a napínavý (možno preto, že mi to moja drahá sestrička všetko vyrapotala ešte skôr ako som si to pozrela)...Má to celkom inú atmosféru ako druhá séria a neviem určiť či bola lepšia (veď sme len pri prvej epizóde), ale páčilo sa mi to a to veľmi...Určite sa teším na ďalší diel ...:-) A tak už naozaj končím mám pred sebou ešte 12 strán poznámok :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára