nedeľa 11. septembra 2011

Twilight saga 62.

Zasa ma dostala prekladateľská horúčka a tak som preložila taký menší rozhovor s Robom:


Majú jeden z najkrajších milostných príbehov, ktorý kedy zdobil filmové plátna, ale Robert Pattinson hovorí, že scéna "narodenia" môže mať ďaleko od romantickej.
Rob povedal magazínu Premiere: "Sú tam scény kedy Bella vyzerá ako mimozemšťan. Keď sa dieťa prehryzie z jej vnútra vyzerá tak krehko a príšerne."
Robert dodal: Kristen tam musela nosiť strašný mejkap, a keď som za ňou prišiel na natáčanie tak som sa ich opýtal: "Ste si istý, že sme na natáčaný Twilight? Nemá to byť neškodné a do 13 rokov?" 
On tiež prezradil, čo robil v posledný deň natáčania: "Bolo to iba Kristen a ja, nakrúcali sme v mori, takže som nemusel mať mejkap alebo nosiť svoje kontaktné šošovky. Bolo tak horúco. Koncom dňa sme šli na koktail na pláži, sledovali sme východ Slnka, a dodáva: "Potom som sa pýtal sám seba prečo som počas týchto štyroch rokov v každej ťažkej chvíli jednoducho nezmizol." 


Breaking Dawn je naplánovaný na vydanie po dvoch častiach (november 2011 a november 2012) A pamätajte si, že tento film je vlastne do 13 rokov! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára