pondelok 5. septembra 2011

Brilantná scéna IX.

Viac dní som tu nebola, ale objavila som skutočne úžasnú knihu a nevedela som sa od nej odtrhnúť :-) Je písaná podobným štýlom ako Twilght a nespomínam si, že od doby čo som prvý krát čítala Súmrak ma nejaká kniha takto chytila :-) Dúfam, že natočia aj film, ale mám pocit, že skôr nie :-) ... Tá kniha sa volá 
Nesmrteľný - Navždy a už čítam druhý diel :-)
A len tak mimochodom ako prvý deň v škole? Ja som sa už nevedela ako jedna z mála ľudí dočkať, ale tak nejak po tých všetkých novátorstvách v našej škole ma to prešlo...Plus tretí ročník asi nebude ružová záhrada ...Bolo však fajn vidieť po vyše 60 dňoch znova kamošky...
No pome na tú scénu...Moja absolútne asi najobľúbenejšia scéna z prvej série!!! (Stále síce fandím rovnako aj Damovi) Dlho rečnia lenže o pekných veciach :-) Video TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára