štvrtok 25. augusta 2011

Twilight saga 56.

Kristen sa nám nechce vydávať!


Kristen Stewart neverí na manželstvo!
Twilight herečka, ktorá randí s hviezdou Robertom Pattinsonom priznala, že nemá v úmysle ísť k oltáru narozdiel od jej postavy v ságe, pretože nevidí, že je potrebný takýto záväzok v znamení podpísaní oficiálnych papierov (podobný názor mala Bells na začiatku Eclipse nie?).
"Páči sa mi myšlienka dvoch ľudí, ktorý stoja pri sebe po celí zvyšok svojho života. Pre mňa to však nemusí byť uzavreté podpismi." povedala.
Jej postava Bella je pripravená na zväzok s Robertovov postavou Edwardom vo filme The Twilight sága: Breaking Dawn part 1., ktorý bude odpremierovaný už tento rok. 21 rokov stará kráska prezradila, že "miluje" svadobné šaty, ktoré musí nosiť v svadobných scénach.
"Milujem to! Je to staromódne, ale je to presne to čo sa mi páči." povedala.
Robert, ktorý je fanúšikom vintage šperkov, nedávno dal Kristen starožitný, zlatý a platinový medailón s osobným nápisom, ktorý znie: "I keď ma nemôžeš vidieť, moja láska je vždy pri tebe." 
Darček ďalej vo vnútri obsahuje fotografie dvojice.


Tak prekladateľský ošiaľ už ustúpil a rozhodne budem od teraz prekladať už len takto v noci, pretože teraz mi to najviac páli. A prosím kopírovať so zdrojom!
P.S. Čo myslíte je to s tým medailónom pravda? Ak áno som rada, že máme s Robom rovnaký v kus pokiaľ ide o šperky, plus bolo by to krásne, romantické a v tom prípade by som Kris závidela, ale len v dobrom...          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára