utorok 24. mája 2011

TVD 34.

Po Malese Jow prinášame krátky rozhovor s Kaylou Ewell (Vicki)


Ak sú Vicki a Anna naozaj duchovia, nie je divné, že po celú dobu pretrvávali v Jeremyho dome?
To je dôležitá otázka. Boli tam po celú tú dobu? Nemyslím si, že sme duchovia, ktorí niekoho prenasledujú. Moja teória je, že teraz, od doby, keď sa Jeremy vrátil z mŕtvych, sme schopné skontaktovať sa s ním. Osobne si myslím, že obe majú o neho starosti a chcú mu takto pomôcť. Jeho život nestojí za nič. Veľakrát už stratil svojich blízkych.

Toto bola prvá scénka Vicki s Annou a vaša prvá spolupráca s Malese. Aké to bolo?
Malese som pred tým ešte nikdy nestretla, ale počula som o nej úžasné veci od ostatných hercov. Mala som príležitosť sledovať ju v seriáli a páčila sa mi práca, ktorú vykonala a ako je talentovaná. Nemôžem sa dočkať až uvidím, čo sa stane. Keď som sa s ňou stretla osobne, bola očarujúca a plná života. Dostať spoločnú úlohu s niekym takým tolerantným bude skvelé.

Malese prirovnala Stevena k dobrému vínu – čím je starší, tým je krajší. Súhlasíte s tým? Áno, určite. Mala som pre neho slabosť už od prvého dňa. A stále mám. Myslím si, že je očarujúci a má ten chlapčenský šarm, ktorý ho robí takým pekným. Myslím, že on je jeden z tých ľudí, ktorí netušia, že sú takí pekní, čo je pre mňa veľmi atraktívne.

A čo zvyšok obsadenia? Dostali ste možnosť stretnúť sa s každým pred návratom na nakrúcanie?
Áno! Dokonca, aj keď v ten deň nepracovali, prišli na nakrúcanie a spravili sme si malú párty. Bolo to veľmi zábavné a mohla som stráviť nejaký čas v meste, ktoré mi tak chýbalo. Je pekné, že si môžem zahrať opätovne rolu, ktorú som si zamilovala. Celé herecké obsadenie a scenáristi v seriáli sú niečo, čo vám zlepší prácu. Je vzácne, keď máte okolo seba takých úžasných
ľudí

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára