štvrtok 19. mája 2011

TVD 30.

Tu je rozhovor s Malese Jow. Je to preložené len tak zhruba čiže prosím o strpenie s mojou angličtinou :-) Vybrala som len otázky, ktoré sa mi najviac páčili čo je asi polovica z nich. Je to môj prvý takýto dlhý preklad, ale myslím si, že na prvý krát je to celkom dobre. 


Hollywood Crush: Preboha! Poďme od začiatku. Kedy a ako si sa dozvedela, že sa vraciaš? 
Malese Jow: Zistila som to dva týždne pred tým ako chceli aby som odletela z Atlanty. Bol to obrovský šok. Môj manažér mi zavolal. On sa so mnou začal hrať, bolo to: " Hádaj kto ťa chce vidieť späť?" hral. Pred "Vampire Diaries" vďaka bohu som mala príležitostí na iných show a tak musím byť úprimná "Vampire Diaries" bol na dolnom častí môjho zoznamu. Nikdy by som ani za miliónov rokov nepomyslela, že by ma chceli späť. Bolo to najväčšie prekvapenie vôbec. Bol to veľký šok a trval niekoľko dní ...


Hollywood CrushStavím sa. Myslím, že na konci minulej sezóny to bolo pre teba konečné znenie. 
Malese Jow: Áno! A to iste aj Kayla (Vicki). Tak skutočnosť, že sa pokúsia niečo napísať aby nás vrátili späť - To je teda pocta. Viem veľa ľudí umrelo, pretože som opustila seriál, takže som nesmierne vďačná Kevinovi a Julie. 


Hollywood Crush: V tomto veku nekontrolovateľných spoilerov boli  prijaté opatrenia aby sa utajil váš návrat ( tu je to naozaj len veeľmi zhruba:-)? 
Malese Jow: Rozhodne. Táto show je predovšetkým o zvratoch. Myslím, že oni sa na to spoliehajú, a to je dôvod prečo je to tak úspešné. Takže hneď po tom čo mi môj manažér povedal, že to bolo "Vampire Diaries" on šiel do podrobností - nesmieš nič povedať na internete, nemala som náznak na čokoľvek čo bolo pre mňa ťažké, pretože mám rada fanúšikov Anna Team. Hneď som vedela žeby šaleli, ale tajomstvo stálo za to. Som tak rada, že som bola držaná pod pokrievkou lebo to urobil šok milión krát viac efektívny a ohromujúci.


Hollywood Crush: Aká bola odozva na Twitteri Anna Team fanúšikov? 
Malese Jow: Bola to len obrovská vlna - oni napadli môj Twitter. Bolo ťažké držať krok zo všetkými komentármi. Ale aby som bola úprimná, nikdy neprestali milovať Annu. Každý deň mám komentáre čo si myslím, že fanúšikovia mali obrovský vplyv na môj návrat. Tak akonáhle som to urobila a akonáhle ma videli to bola intenzívna láska a všetci sa tešili na tretiu sezónu spolu so mnou. 


Hollywood Crush: Vieme na 100%, že tieto dievčatá sú duchovia?
Malese Jow: Mohli byť čokoľvek. Všetko je vo vzduchu (žeby myslela vo hviezdach?). Viem, že  Kevin a Julie nesklamú, pretože sme sa dostali do zaujímavej roviny... To bude veľká telenovela. 


Hollywood Crush: Zrejmí smer sa dá byť nejaký druh lásky, štvoruholník s Jeremim, Bonnie, Vicki a Annou.
Malese Jow: Áno, myslím si, že sa budeme pokúšať o lásku štvoruholníku, myslím si, nie som si úplne istá. 
Skutočnosť, že tri dievčatá a Jeremy - bude musieť urobiť rozhodnutie. 










   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára