piatok 13. mája 2011

TVD 26.

     Keďže google nejak blbne, napríklad nejde ani youtube.com mi zmizli príspevky zo štvrtku...
Tak v skratke mali sme tu mať najkrajšie fanmade video čo aj tu bolo ibaže je fuč a dnes mi ani služba blogger nefungovala...A keďže ani youtube nejde nemôžem ho sem pridať...Čiže urobím tak až sa táto chyba opraví čo dúfam bude v najbližšom čase... Dnes som sem hneď po príchode zo školy chcela dať synopsu poslednej časti, ale nepodarilo sa ani to a tak sem pridávam len opäť moje dojmy a link kde už v tomto čase je táto epizóda aj s titulkami... 


Najprv moje dojmy a mám pocit, že sa dosť rozpíšem: 
    Tak najprv ma absolútne dojala tá citlivosť hneď na začiatku pri Damonovi, keď si prosil o odpustenie. Elena mu ho samozrejme nedala a to nešťastie v jeho tvári ma fest dojalo! Ešte, že Stef zasiahol a nedovolil mu spáchať samovraždu. Šerifka Forbes opäť konala na vlastnú päť a takmer zabila Jeremyho...Ináč ma dosť dostalo, že sa jej Damon ubránil napriek k tomu jeho umieraniu. Jeremy samozrejme žije vďaka kúzlu Bonnie a Emyli, ale teraz vidí duchov. No mŕtve čarodejnice ju varovali, že to bude mať následky...Damonovi zatiaľ prehrabáva a má halucinácie s Kath a Elenou...Stefan objavil liek a to je Klausova krv. Samozrejme nedal mu ju len tak...Musel s ním uzavrieť dohodu a vlastne so Stefana bude zrejme opäť neskutočná príšera...Mizerný Klaus!!!!!! Och, Stef tak mi je to ľúto...Neviem či to vôbec budem môcť pozerať, keď on bude ten zlí...Veď to Stef má byť ten dobrí, nemá vystriedať v tomto počínaní Damona! 
     Mimochodom Elijah zaplatil za svoju chybu lebo vlastný či skôr nevlastný brat ho zabil...Chudák...Keby toho psychopata vtedy zabil žil by aj on aj všetci ostatný by si nažívali šťastne... Aspoň našťastie šerifka Forbes sa zmierila s Caroline...To bola taká dojemná scéna!!!! Ale ešte krajšia bola scéna, keď Elena držala Damona v náručí a upokojovala ho v posledných chvíľach... To bolo také zlaté, keď povedala, že sa jej páči taký aký je aj teraz! A napokon: fanúšikovia Deleny sa dočkali aj ich bozku hoci krátkeho, ale aj ten sa počíta...Keď boli tak spolu sa k sebe dokonale hodili...Dobro a zlo alebo kráska a zviera :-) No Stefana mi je tak ľúto!!! Ale aj Kath dokázala, že niečo v nej dobré je...Doniesla mu ten liek, aj keď nemusela..Vraj mu dĺžila láskavosť...Lenže ako ináč tým svojím predslovom pred Elenou jasne dokázala, že mrcha stále je :-) Tak ako to bude ďalej? Stane sa zo Steleny Delena? A s nášho úžasného superhrdinu ten "Bad Guy?" Ako napokon porazia Klausa? Bože snáď budem mať absťák kým sa dočkám septembra a najbližšej časti! 
Epízóda tu:  www.zkouknito.cz/ As I Lay Dying

1 komentár: