sobota 7. mája 2011

TVD 19.

Takže....Dnes som sem nemala veľmi čas niečo prispievať....Preto sem tentoraz nedám synopsu terajšieho dielu, ale len moje dojmy z neho a link na stiahnutie keďže na zkoukni to. cz je nová epizóda ale, bez titulkov....






Čiže najprv moje dojmy: 
Tento diel bol na mňa dlhý, ale nie pretože by ma nudil. Skôr, pretože bol príliš nabitý emóciami až do poslednej minúty. Priznávam ja som si aj ku koncu poplakala...Ten rituál bol absolútne dojemný a zároveň absolútne hrôzostrašný. Môžem povedať, že Klaus je skutočný psycho a to ešte väčší ako sa mi zdal Damon na začiatku. Elijah zradil hoci chápem prečo to urobil...A smrť Jenny...To ani nepotrebuje slová...Elena bola taká odvážna. Ja na jej mieste by som kričala, plakala či zúrila a nie upokojovala Jennu tesne pred smrťou. 
Damon konečne dal úplne najavo ako mu na ostatných záleží a aj na Stefenovi. Chcel sa sám obetovať aby Elena netrpela stratou Jenny. Dokonca to chcel aj Stefan...A to čo urobil John pre Elenu ma skutočne dojalo vážne...Nikdy by som si nepredstavila, že je čoho si takého schopný...Takže Elena upír nie je a je vo hviezdach či ním niekedy vôbec bude. Damonovi sa v tvári zračila nefalšovaná úľava, keď sa Elena prebrala ako človek. Ale samozrejme opäť sa tu prejavilo jeho sebectvo :-) Dúfam, že len žartoval s tým bodnutím Eleny do srdca keby sa prebrala ako upír...A nechcela by som byť v koži Jerremyho a Eleny...Stratili toľkých blízkych...Koniec bol taký rozcítený skutočne...A celkom bola aj dojemná scéna S Caroline a Tylerom...
Táto časť bola v skutku úžasná, napínavá a rozcítená...

Tu sú linky:  zkouknito.cz/bez titulkov
                     Ulozto.sk/ s titulkami  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára