piatok 10. júna 2011

TVD 41.

Máme tu pár noviniek z facebooku hlavne ohľadom Iana. 
Fakty, ktoré nie sú možno o ňom známe: 



  • za školu kedysi hrával futbal a bejzbal
  •  jeho prvý bozk sa odohral na klzisku, keď bol v piatej triede
  • ak by nebol hercom, tak by pracoval ako morský biológ, novinár resp. spisovateľ, alebo by pracoval v reklame
  • miluje jógu, rád trávi čas cez Vianoce s rodinou, takisto jeho koníčky sú: bejzbal, jazda na koni, lukostreľba, streľba z pušky, bicyklovanie a futbal
A aby ani Paul nezaostávam tu sú jeho výroky:
Mimochodom to o Edwardovi ma maximálne dostalo a nikdy by mi nenapadlo, žeby urobil čosi také romantické :-) Tak čítajte ďalej :-)



  • ,,Každá rola mi ponúka šancu zažiť a robiť niečo iné."
  • ,,Som mestský chalan a vyžívam sa v kultúre. Ulice Manhattanu mi dodávajú energiu. Keby som prišiel o tú anonymitu, tak vlastne prídem aj o tento zážitok, ktoré mi mesto ponúka."
  •  O tom, že ho prirovnávajú k Robertovi Pattinsonovi z Twilightu: "Cítim sa trápne. Stavím sa, že 9 z 10 dievčat v tejto miestnosti by ma hodili pod autobus, len aby sa dostali k Edwardovi."
  • ,, Keď som sa dvoril jednému dievčaťu, mal som iba 14 rokov. Poslal som jej 1,5 metrového macka. Malo to byť prekvapenie, ale adresy sa nejako pomiešali a tak jej zavolali, že majú pre ňu macka, ale nevedia adresu, tak nech im ju nadiktuje. Bolo to také trápne, ale povedala, že to bolo veľmi romantické, pretože som mal iba 14, a povedzte mi, ktorý 14-ročný chlapec by toto urobil?" 
Zdroj: Facebook.com

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára