štvrtok 30. júna 2011

Môj obkec III.

VampirizmusTak v prvom rade chcem popriať všetkým krásne prázdniny plné Slnka a zážitkov! Ja doteraz nemôžem uveriť, že tento deň napokon nastal a dočkali sme sa konca roka. Dúfam, že vysvedčenie bolo prinajmenšom uspokojivé a ak aj nie neklesajte na duchu stáva sa aj horšie :-) 
Prázdniny teda oficiálne začali a ja ich aj vyhlasujem na tomto blogu. Samozrejme neplánujem nijakú prestávku len tu nastanú menšie zmeny. Myslím si, že noviniek veľa nebude a tak sa pokúsim ohľadom upírov pripraviť niečo iné napríklad poviedku a pod...Ak máte svoju tvorbu, ktorú chcete uverejniť neváhajte a zašlite mi ju na email dydimes@centrum.sk. Ja budem len veľmi rada...Nemusí sa  ani veľmi týkať TVD či Twilight ságy, stačí ak bude zachovaná tématika upírov. A ak by aj nebola a páčilo sa mi to ani v tom problém nevidím...Tak nateraz končím...


Nech žije LETO!     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára