utorok 12. júla 2011

Zaujímavé fotografie I.

Tak zatiaľ posledná nová rubrika, ktorú som pripravila :-) Na internete budem pátrať po všelijakých obrázkoch a fotografiách našich predstaviteľoch z TVD či Twilight. Vždy ich uverejním na nejakú tému a občas to môže byť dokonca aj mix fotografií z oboch žánrov. Na dnes som vybrala Damonove ksichtíky, ktoré naozaj občas stoja za to :-) Ešte, že google poskytuje také rozsiahle možnosti vyhľadávania ...   


Damon´s funny face 


Toto naozaj na ňom milujem,


ale milujem aj jeho úsmev...


Lenže milujem ho aj, keď je pohoďák


A aj, keď požije alkoholický nápoj


A vlastne milujem na ňom všetko a mám pocit, že nie som jediná jeho bláznivá fanúšička :-) A toto je pohľad pre bohov.  


P.S.Nakoľko je podobných obrázkov neuveriteľne veľa vybrala som len tie čo sa mi najviac páčili...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára