pondelok 18. júla 2011

Môj obkec V.

VampirizmusJa viem, že to sem nepatrí, ale nemôžem si pomôcť :-) HP a TW či TVD majú spoločné len veľkú popularitu a trochu žáner, inak temer nič...
Čiže dnes som si užila fest dobrí deň so sestrou, kamoškou a jej sesterkou, pretože sme sa všetky vybrali na úplne posledného Pottera do kina Európa cinemas. V Európe boli výpredaje takže každá baba vie pochopiť v akom vytržení som bola :-) (kúpila som si prsteň podobný tomu aký nosia upíri v TVD aby mohli chodiť za slnečného dňa von )
Ale k filmu...Bol SVETOVÝ!!!!!!!!!! Úžasný dej a ešte úžasnejšie efekty! Najprv som veľmi nebola nadšená z toho, že to má byť 3D, no to dalo filmu len ten správny šmrnc ... Vďaka tomu sme si bojové scény užili o to viac...Nehovoriac o tom, že v HP boli scény, pri ktorých som mala chuť aj plakať napr. keď umrel Fred alebo vo chvíli ako Harry svojim najlepším priateľom povedal pravdu o tom, že bude musieť umrieť aby ho porazili...No bolo aj pár scén, pri ktorých som si povedala čosi ako: "wau!" a to  napr, keď Snape plakal chvíľu potom ako Lilly Potterová umrela či, keď sa Harry len tak zrazu vynorí spomedzi študentov a ukáže sa Snapovi a celému davu svojich niekdajších spolužiakov a neskôr na konci len tak zrazu vstanez mŕtvych a to bolo však najväčšie "wau" pre Voldemorta :-)
A čo ma sklamalo? To, že Snapa a Arthura Weasleyho hral ktosi iný (alebo sami to len zdalo?). Plus posledný boj Harryho a Voldemorta sa mal odohrávať podľa mňa podľa knihy a nie takto. Ale to sú skutočne iba miniatúrne mínusy. 
Fajn dosť spoilerovania ... Takže ak milujete Harryho Pottera, prečítali ste tieto knižky viac než 200x a ste jeho skalopevným fanúšikom už roky tak ako ja vrelo ho odporúčam! Ale ak aj tak isto si ho pozrite je to skvelý zážitok (aj mojej kamoške, ktorá nie je jeho bohvieakou fanúšičkou sa film absolútne páčil)!!! Som sa teda rozpísala čo? :-)   
P.S. Som z toho aj smutná lebo posledným HP sa ukončila aj jedna kapitola môjho života a desím sa pomyslenia, keď takto skončí aj Twilight...


EDIT: Našla som akože trailer na HP v štýle TVD :-) No rozhodne zaujímavé:-)
Damon - Harry Potter
Stefan - Voldemort :-)
Jeremy - Ron
Elena - Hermiona alebo Ginny
Video TU a Zdroj: damon-online.blog.cz 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára