utorok 12. júla 2011

Môj obkec IV.

Nakoľko tých rubrík je tu nejak veľa prinášam ich rozpis, ktorý bude slúžiť aj pre mňa aby som si to náhodou nedoplietla :-) 
Vampirizmus

PONDELOK: Najlepšie hlášky 
Pondelok patrí  hláškam samozrejme predovšetkým Damonovým, ale aj v Twilight sa ich nájde veľa...:-)

UTOROK: Zaujímavé fotografie 
Tak zatiaľ posledná nová rubrika, ktorú som pripravila :-) Na internete budem pátrať po všelijakých obrázkoch a fotografiách našich predstaviteľoch z TVD či Twilight. Vždy ich uverejním na nejakú tému a občas to môže byť dokonca aj mix fotografií z oboch žánrov.

STREDA: Najkrajšia pieseň
Do rubriky najkrajšia pieseň každú stredu pridávam nejakú peknú pieseň z TVD alebo TW soundtracku, ktorá sa mi zapáčila ...

ŠTVRTOK: Najkrajšie fan made video
Tak na štvrtok som zvolila práve túto rubriku kde na youtube.com zháňam všelijaké pekné prácičky talentovaných ľudí a myslím tým fan made videa z TVD a TW.

PIATOK: Súboj týždňa
Ide o slovnú bitku medzi postavami v TVD alebo TW (napr. Caroline vs. Rosalie). Napokon jedna postava vyhrá nad druhou podľa získaných bodov v jednotlivých kategóriach (napr: Sila, schopnosti...)

SOBOTA: Zatiaľ nič

NEDEĽA: Brilantná scéna
A toto je rubrika týkajúca sa Twilight a TVD scén. Teda ide o to, že ja jednu scénu, ktorá sa mi zapáčila vyberiem a zverejním s príslušným komentárom :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára