piatok 7. októbra 2011

TVD 90.

A keďže už som dnes tak rozbehnutá a o chvíľku sa chystám si pozrieť najnovšiu časť tak vám sem dávam krátke promo video na 6. časť. A takisto aj iné zaujímave promo k tejto časti.







Preklad:
Klaus: Dúfam, že sa veľmi rád napiješ z krku dvojníčky?
ČAS
Stefan: Keď vyprší čas na hodinách, budem sa musieť nakŕmiť tvojou krvou.
... Stefan: Nebudem môcť prestať.
BEŽÍ





Caroline: A kto si ty?
Rebekah: Som nové dievča.
Tyler: Caroline!
ZLODUCH JE SPäŤ V MYSTIC FALLS
... Stefan: Urobil som všetko, o čo ma Klaus požiadal.
Rebekah: Viem, len si zabudol spomenúť, že dvojníčka je stále nažive.
Stefan: Kde je?
A LÁSKA NEMUSÍ STAČIŤ…
Damon: Nepôjdem nikam, kým mi všetko nevyklopíš!
Katherine: Spoznávaš to?
TENTOKRÁT NA ZÁCHRANU
Klaus: Tu je moje dievčatko.
Elena: Klaus.
P. S. Ospravedlňujem sa za kvalitu. Lepšia nebola. 
 

                                                   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára