nedeľa 2. októbra 2011

TVD 88.

Sľúbila som moje dojmi tak sú tu...Toto bola hádam najfantastickejšia epizóda plná napätia, hlášok Damona, nových odhalení a srdcervúcich scén...Rozbeh novej série nebol nejaký úžasný, ale momentálne sa to perfektne vyvinulo...


Hneď na začiatku sme si užili trochu Deleny a hlášok nášho milovaného Damona, keď sa Elene nanominoval do postele... Ale ako milo sa k nemu pritúlila hoci zrejme iba kvôli nesprávnemu dojmu, že je tam Stefan...No nekazme si ilúzie :-)
Priznám sa, že Stefan ako rozparovač ma začína neskutočne desiť... Totálne ma šokovalo koľko obetí si zapísal na tú stenu a aký zvrátený vtedy bol...A absolútne ma dostalo, že bol s Klausom priateľ, a že bol zamilovaný do jeho sestry...Neznášam ju už teraz! Nech sa Stefana ani nedotkne! Lenže ten jeho pohľad, keď ho Klaus prinútil rozpamätať si nenaznačoval, žeby nemal záujem...Plus kto po Klausovi ide?????? To by mohol byť záchytný bod ako ho premôcť...Ináč všimli ste si, že Stef je ešte stále náš starostlivý Stefan? Hovorím si našťastie...O Elenu sa bojí ešte aj teraz...Podľa mňa to, že ju nechce povedal len aby ju ochránil alebo nie? Teda v to rozhodne dúfam hoci dúfam aj v to aby si začala s Damonom...Proste v tomto smere som rozpoltená a neviem sa rozhodnúť...
Takmer som teda umrela, keď Klaus skoro načapal Elenu v tej skrýši...A srdce mi zamrelo pri Stefanových slovách o tom, že čosi našiel...Ibaže ten jeho pohľad, ktorý venoval Elene bol taký smutný...
K tomu, že Damon skoro prišiel o život sa nevyjadrujem :-) Hoci on dokáže žartovať aj v tejto situácii... 
Dozvedeli sme sa, že otec je Psycho a jej mama sa zachovala úchvatne a vzorovo :-) Neviem sa dočkať najbližšieho dielu :-)
  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára